SMS


...In the name of God

مرده زنش میمیره  رو سنگ قبرش می نویسه: آرامگاه زری همسر دکتر جواد رحمانی متخصص گوش و حلق و بینی و سوراخ کردن گوش و ختنه و تزریقات...آدرس: خیابان چهار باغ مجتمع پزشکان طبقه سوم عصرها 4تا8.  

                                                                              

سوال امتحانی یک مدرسه: این شعر از کیست؟ سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز.... راهنمایی: اسم شاعر در شعر آمده است. جواب دانش آموزان: جواد نکونام

                                                                        

به مرده میگن پدرت به رحمت ایزدی پیوست.میگه رحمت ایزدی کیه؟ میگن یعنی دارفانی را وداع گفت. میگه: چی گفت؟ میگن خره بابات مرد. میگه بابا من خر نداشت. میگن: الاغ بابا خرت مرد.میگه: خر ما بابا نداشت.

                                                                         

هیچ گاه خط دلت را مشغول نکن شاید دلتنگی پشت خط باشه.... دلتنگتم!

                                                                          

به کوچه ای وارد می شدم که پیر مردی از آن خارج میشد، پیرمرد گفت: نرو بن بسته، گوش نکردم و رفتم، به سر کوچه که رسیدم، پیر شده بودم.....

                                                                          

دیگر آن خنده زیبا به لب مولا نیست، همه هستند ولی هیچ کسی زهرا نیست، قطره اشک علی تا به ته چاه رسید، چاه فهمید که کسی همچو علی تنها نیست.!

                                                                           

سه دزد بز دزد رفتن بز دزدی یه دزد بز دزد دو بز دزدید دو دزد بزدزد یه بز دزدیدن، یه دزد بز دزد به دو دزد بزدزدگفت: من که یه بز دزدم دو بز دزدیدم اونوقت دو دزدبز یه بز دزدیدین؟ انشای یک مرد درباره ی یک دزد!

                                                                       

یارو خیلی گشنش بود از پشت شیشه رستوران نگاه میکنه میبینه یکی داره کباب میخوره! با انگشت میزنه به شیشه! مرده میگه چته ؟ میگه پیاز هم بخور...

                                                                       

مرده تو جبهه بی سیم می زنه میگه من 500 عراقی اسیر کردم بیایید، میگن خودت بیارشون، میگه : نه شما بیاین اینا نمیذارن من بیام!..........

                                                                        

دفتر تلفن دانش آموز ممتاز یک مدرسه: اباس...اسخر......فرآد...ممود.....ناسر.......هامد.........رزا.......سدموسا.....سد جوات....ممد(تویز روقنی) ..... رمض کارد یارانه بابام .... نقی( خت سابتش).... نقی( خت ایرانسلش)

                                                                         

اتل متل با قالی، مثل خودم با حالی، یه بوس برات میفرستم، با طعم پرتغالی...

                                                                        

نداری! متاسفانه نداری! البته تقصیر هم نداری! نداری دیگه من چه کنم؟ دست خودت هم نیست که نداری! خوب نداری دیگه ! لنگه نداری!

                                                                        

مرده را برق میگیره اقوامش از ترس تا دو هفته سر خاکش با فاز متر فاتحه میخونن.

                                                                         

مرده داشت بچش رو میزد بهش میگن چرا میزنیش؟ میگه فردا کارنامشو میگیره منم نیستم شهرستانم.

                                                                             

مرده با خرش میره غزه خرش کشته میشه میگه : بخدا این جنگ نیست این برادر کشیه...

                                                                               

مطلب از علی صانعی برای ادامه ص باید عضو وبلاگ باشید.


نوشته شده در شنبه 27 خرداد 1391برچسب:,| ساعت 14:38| توسط ali saneei| |















قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت